De ce să folosești VDP?

Intr-o lume care se misca tot mai rapid, in care productia in masa este echivalenta cu viteza si costurile mici de productie, un flyer sau o scrisoare simpla pierde din valoarea mesajului pe care incearca sa il transmita pentru ca adresarea generica si simultana a tuturor clientilor duce la depersonalizarea mesajului.

Profesionistii in marketing sunt confruntati azi cu o persiune crescanda pentru validarea campaniilor desfasurate. Pentru a avea succesul asteptat si pentru a masura in mod corect impactul campaniilor desfasurate, marketerii trebuie sa gaseasca strategii integrate si sa foloseasca instrumente care sa le permita masuratori corecte.

Studiile au aratat ca:

  • Consumatorii prefera direct mailingul care are un grad ridicat de personalizare

  • Doar in 30% din cazuri mesajul care il primesc prin direct mailing contine un mesaj pe care sa il gaseasca util.

  • Nu toata lumea are acces la situatii electronice, iar in multe cazuri, cei care folosesc in mod curent Internetul sunt afectati de „ad blindness”, ignorand blocurile considerate ca fiind reclame.

Ce înseamnă pentru tine să utilizezi print cu date variabile?

  • Rata de raspuns crescuta in Direct Mailing cu pana la 36%

  • Valori mai mari ale comenzilor cu pana la 25%

  • Return on Investment crescut pentru campaniile de maketing cu pana la 31%

  • Raspuns mai rapid in Direct Mailing cu pana la 34%

 

Plățile realizate prin site-urile ASEL sunt securizate 3D Secure prin Mobilpay.ro Plățile realizate prin site-urile ASEL sunt securizate 3D Secure prin Mobilpay.ro